Ενημερώνουμε τους καταναλωτές του οικισμού  Ανωχωρίου  και του οικισμού Κατωχωρίου ότι θα πραγματοποιηθεί διακοπή της υδροδότησης για χρονικό διάστημα 2 ωρών  περίπου  λόγω αποκατάστασης  βλάβης  αγωγού ύδρευσης.

 

                                                                                               Εκ της Υπηρεσίας