Ενημερώνουμε τους κατοίκους του Διλόφου ότι παρουσιάστηκε σοβαρή βλάβη στο υποβρύχιο σύστημα της περιοχής.
Για τον λόγο αυτό, θα παρατηρηθεί σημαντική πτώση της πίεσης της υδροδότησης.
Εκτιμώμενος χρόνος αποκατάστασης Δευτέρα 29-6-2026.
Ζητούμε την κατανόησή σας και παρακαλούμε για την περιορισμένη κατανάλωση νερού μέχρι να λυθεί το πρόβλημα.